Shipping

Fraktkostnad
store.netgear.no tilbyr fri frakt på alle varer.

 

Følgende leveringsmetoder tilbys på siden:
Bring.


Leveransetid
Leveransetiden er 2–5 virkedager.



Melding og levering
Vi vil varsle deg via e-post når bestillingen er klar for levering fra lageret vårt. E-postmeldingen inneholder ordreinformasjon og en sporingslenke som lar deg spore leveransen hele veien til deg.

 

Godt å vite før levering

Pakke til leveringssted (Bring Ombud).

Så snart leveransen din er mottatt av agenten, sendes en SMS eller e-post til deg med informasjon om hvor og når du skal hente bestillingen. Du vil også motta en varslings-ID som er oppgitt i samlingen. Du må også fremvise gyldig legitimasjon. Bud viser begge legitimasjonene. Bestillingen må hentes innen 7 dager etter at meldingen ble sendt til deg. Ellers vil bestillingen bli sendt tilbake til lageret, og vi vil belaste deg returfrakt inkl. administrasjonsgebyr. Gebyr 250 KR.

 

Transportskader

Ved mottak av levering må all emballasje kontrolleres nøye av mottakeren, og eventuelle avvik (emballasjeskade, vareskade, manglende pakker) rapporteres, noteres og signeres direkte på den delen av fraktbrevet / dokumentet som sjåføren oppbevarer. Det samme gjelder når du samler inn varer fra et servicepunkt / postagent. Denne oppføringen er en forutsetning for at en fraktskadesrapport skal håndteres og muligens godkjennes.  Krav må da rettes umiddelbart (senest innen 4 dager) av kunden til vår kundeservice via tlf. 0046(0)10-219 59 55 eller e-post netgearsupport@elongroup.se. Hvis det oppdages skade under utpakking, må dette også rapporteres innen 4 dager etter mottakelse. Vi vil be om digitale bilder for både transportemballasje, originalemballasje og skaden. Produktet kan ikke flyttes eller brukes før klagesaken er fullført, og at den ytre / og originale emballasjen må lagres til en eventuell undersøkelse. 




Hvis du har spørsmål angående levering, kontakt oss via tlf. 0046(0)10-219 59 55 eller e-post netgearsupport@elongroup.se